Tänk...tänk...tänk

Vad tiden går fort egentligen. Snart går vi in i November. Bland den tråkigaste månaden på året. och vart har året tagit vägen. Tyckte de nyss var kallt och massor med snö. Strunta i hösten och fram med snön direkt. Ska visst snöa på torsdag och de skulle bli snöstorm i uppsala i helgen iaf. Här går det undan.

I morse när W vaknade sa han: Mamma i morgon ska jag sova i min säng. Hoppas att han håller det nu. Han sov en bra stund i sin säng igår. Det kommer väl ge sig tillsist. Men igår när jag låg inne i sovrummet och kollade på tv blev de svart i hela huset. Tänkte att de hade varit en propp som hade gått. Kollade ut och hela Heby var svart. Tände några ljus och lånade Ws ficklampa. men de tog inte så långt tid så kom strömen tillbaka sen dog den igen men komtillbaka lika snabbt. om jag hade varit sj med W så hade jag blivit livrädd. Petter skulle gå ut och kolla så han sa åt mig. Lås nu dörren. Man vet ju aldrig.

Ska väl göra min vanliga runda idag. Plocka och städa. Åhh vad jag tycker det är roligt!!! NOT!


Målade med målarfärg igår. W blev en katt tillslut:)
Sötungen
<3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0