Kul!

Kul att ni börjar kommentera igen:) Jag har haft mina dagar på sista tiden där jag inte haft lust med någonting. Men den verkar komma smått tillbaka...:)

Nu ska jag natta lillkillen och kolla på Biggest Looser som är ett av mina favvo program nu. På måndag börjar svenska versionen. Undra hur den är? :) Annars så börjar de bli höst å alla program börjar igen!!!


Även lägga ut en bild här. Folk överallt frågar om de är mina naglar. Och svar: JA. Fattar ni hur mycket jag får klia Petter på ryggen? Tror ja ska klippa av dom;)

 



Kommentarer
Carolina

Ska nog kunna komma fram till något snyggt, stilrent och ändå enkelt. :) Kanske lite mer pastellfärger? :)

Du får skicka över lite bilder du kan tänka dig ha med.

Vi får tillträde till huset senast 25:e november. :)

2010-09-01 @ 19:51:43
URL: http://bluppan.blogg.se/
Jannice

snygga naglar. gjort dom sj el?

2010-09-05 @ 16:03:04
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0