Lördag

Då var de lördag. Idag ska vi åka hem. Kallt är det här brrr... 1 grad varmt bara. Tur man tog med dig vinterjackan, annars hade ja ju frysit ihjäl. Som sagt först till dollarstore sen hem, ska bli skönt att sova i sin egen säng i natt. Ska sticka in några pinar i brasan i kväll å bara sitta å mysa. Petter ska ju lägga tak i dag så vi blir hemma själva i natt.

Å i morgon ska vi stoorhandla. För engångsskull så ser ja fram emot de. För nu är de tomt hemma. Men jag återkommer till er när vi har kommit hem. Pappa ska fixa lite grejer på husvagnen innan vi åker. Det som är jobbigt att vara häruppe är att man äter ju heeela tiden. Har väl gått upp 1½ kg haha... nej då, hoppas ja håller mig på mina 58-59 kg:) Skulle inte skada att väga 56:) Men dem 2-3 kilona är skitsvåra att gå ner. Speciellt när man är gottegris som mig:)

W har blivit förkyld, stackarn. Tjock snor så de är inte så lätt för honom att synta sig. Hoppas de hinner gå över till nästa helg bara. Funderar om han ska få en ny matstol. Såg att de hade på jysk. Växarstol. Perfekt ju. Han börjar bli för stor för att sitta i barnstol och för liten "kort" för att sitta på vanlig stol.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0