Måndag

Petter är på fotboll. Så jag o W har lite mys. Äter skagenmacka å kollat på tecknat:) Sen har vi lekt masken. Man tar på en strumpa på handen och säger att "masken" ska ta en å de tycker han är jätte kul. Sen tog han Petters foppatofflor och lekte att det var en hund, sen hade han ett snöre som han sa var koppel. Men sen sa han att hunder bara bajsar å den ville inte gapa å få mat. Han är rolig han.

Om en liten stund ska vi krypa ner och mysa lite i sängen:) Kolla på nån bra film. Beställde Skönheten och odjuret till honom idag:) Jag älskade den filmen när ja var liten men spolade förbi början för ja tyckte häxan var lite otäck. Sånna filmer man måste ha i samlingen. Han har ett helt ställ som bara är hans. Han älskar å titta på film och han lär sig så mycket av det oxå. Nu tror ni säkert att han tittar på film jämt men de gör han inte. När han är vaken går allt i ett så de är skönt för honom att sitta lite vid tvn och slappna av.


Igår så när jag dammsög så brukar W gå in i vårat sovrum å stänga dörren för han tycker de låter så illa. Efter några min öppnade jag dörren å såg att han låg under täcket. Jaha, tänkte ja, för han brukar göra de. När jag hade dammsugit klart gick ja in till honom. Då hade han tagit ett paket och öppnat det. Å var jätte glad. Sen skämdes han lite tror jag när jag sa till att han inte fick göra så. Busunge är vad han är. Han får vänta några dagar till.

Sen idag har ja städat hela huset. Då menar jag HELA, tom torkat alla skåp:) Det är bara moppning av golvet sen:) Typiskt så spillde W ut ett glas med vatten över hela golvet med blå färg i. (målade med vattenfärg) men de är sånt som händer. Har fått ett kanon fint skåp av mamma å pappa:) Sen satt ja 2 gubbar längst upp:) Nu ska de bara fyllas:)

Som sagt, tycker ni lämnar lite kommentarer... skärpning nu:)

Puss

 



Kommentarer
jannice

Kul med skiöntehrt o odjuert. de e ju en klassiker. älskar disney filmer :) duktig du e som städar

2010-09-27 @ 18:33:46
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0