Mitt i jobbarveckan

Igår hände de inte så jätte mycket. Sofie var över med lilla Maja och tog en kaffe å snackade lite. Sen la jag in en födelsedagsannons i tidningen till W fyller.
Åkte ner å handlade allt till Smörgåstårtan och tåg-tårtan. Ska bli gott med lite smörgåstårta. Kanske har skrivit de förrut men de blir korv med bröd och tårta på Ws kalas. Tänker inte ha kakor som förra gången. Hittade ju kakor över allt. Nermosade. Denna gången får de sitta stilla å äta.

Sen när ja sa att han skulle få ha fiskedamm så bara skrek han rakt ut. JAAAAAAAAAAAAAAAA:)

Nu ska jag skjutsa honom till  dagis. Så får vi se vad jag ska hitta på:) Btw. 1 kg borta:)


Kommentarer
Elin

Fiskedamm och korv med bröd går alltid hem på barnkalas! Nu börjar ju de bli så stora att de kan sitta still lite längre o bättre...

2010-09-29 @ 11:17:37
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0