Nu är det daxxxx...

Linda uppdaterar bloggen!!! Weeiiiiii!!!

Mycket har hänt med ändå inte:) Det var längesen jag skrev sist. Jag vill gärna ha en ny design. Måste ta tag å fixa det:)
Annars är de grått väder och man känner att det börjar att bli höst. Än går man arbetslös... Men jag hoppas nu att de kommer att lösa sig. Och det gör det. Nu är jag inställd på det. Och jag hoppas nu arbetsförmedlingen att ni lovar de ni säger:)

W blir större å större.... pratar mer å mer, han börjar bli så lillgammal... han kommer med jätte roliga kommentarer, typ: Det där var ju onödigt? Tycker du verkligen det mamma? Han har oftast bara blöja på nätterna nu. Vilket är kanon. Han känner själv att han börjar bli stor och vi behöver inte köpa så mycket blöjor:)

Sen om 1 mån fyller han 3 år. Vart har dem 3 åren tagit vägen? Och jag har köpt allt klart. Hoppas jag, sa jag för någon vecka sen oxå men tror ni jag kunde hålla mig och inte köpa mer? NEJ! Snacka om att denna ungen är bortskämd. Men han är ju ensamt barnbarn på båda sidorna. Så de ska bli kul å se nu när han fyller:)

På tal om annat så har bror å Emma flyttat till Norge. Tråkigt. Kommer att sakna dom. Men hoppas att de får det bra där. Önskar dom lycka till:)! Blir lite jobbigt för W bara som inte riktigt förstår att de ska flytta men vi kommer och hälsar på så ofta vi kan:)

Annars som har hänt? Hmm.. vi håller på med ett gäst rum ute i garaget. Satt upp vägg..så nu är de bara att isolera och fixa. Ska bli skönt:)

Jag återkommer, ska inte bli som innan:)


Kommentarer
Angelica

Trevligt med en ny blogg att läsa!

Mmm helt sjukt va tiden går fort....hinner inte alls med! Häromdagen satt jag och Maja och kollade på bilder från när hon föddes...6 år sen (!!!!!)

Helt galet...mina bebisar! :)

2010-09-01 @ 09:56:58
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Carolina

Hejsan gumman!!

Sorry att jag inte svarat men jag har inte kollat min blogg på evigheter. Haha.. Har varken tid eller lust för tillfället. Men det kommer väl igen nån dag. :)

Allt väl med er annars?



Angående designen så kan jag nog försöka hjälpa dig med den i helgen. Jimmy ska jobba dagtid så jag har mycket "dötid". :)

2010-09-01 @ 11:06:33
URL: http://bluppan.blogg.se/
Jannice

Bra att Wilmer kör utan bölja! De e bra dfe. Vi gör också så med Wille. Han har nästan aldrig blöja på sig. Han tycker inte om blöja. Visst kommer de i byxan ibland men de e inte alls som förut. Dom börjar bli stora grabbarna nu. Kul att han fyller 3år snart. Skoj med kalas. Ha de så kul!=)

2010-09-01 @ 12:13:24
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0