Nuuuu...

Sitter jag i bilen påväg hem till Heby:) Skönt å vara borta med skönare att komma hem till sitt. Såg nyss en älg springa över vägen, som tur var sprang den en bit innan bilen. Stor var den iaf. W tjatar om att han ska åka till leksaksaffär... lillpysen. Jag har världens huvudvärk. Tror ja strax ska slå ihop datan.

Nån som vet vem som åkte ur Biggest Loser i torsd??? Jag missade ju de programmet!! Tvn började ju precis fungera till kl 8 när de var slut.

W har varit kanon duktig i husvagnen vad de gäller att vara utan blöja. Inte hänt någon olycka alls...:) Har har dessvärre kommit in i en TROTS, han lyssnar inte, gör tvärtemot vad jag säger. Jag hoppas den går över snart men de kommer väl bara bli värre tyvärr. Men ska bli skönt på lörd för då kommer han få massor med nya leksaker som han kan hålla på med:) Å jag ska göra smörgåstårta till kvällen:) Smarrigt värre, mamma å ja ska göra en tågtårta till barnkalaset. Jag ville att Petter skulle klä ut sig till clown men han tyckte inte de var lika bra idé som ja tyckte. Fiskedamm ska han iaf få ha:)

Nu är de dax att stänga av datan.

Saknar dig massor Petter <3

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0