Regn och svampplockning

Det är ingen bra kombination. Hann vara ute högst 15 min sen spöregnade det och började hagla. Var bara å springa till bilen å W såg ut som en drängtkatt. Stackarn. Hem å riva av sig alla dyngsura kläder. Brrr... Men lite hittade vi, få se om de blir mer OM de slutar regna.

Annars händer de inte så mycket nu. W kollar på Bobblins. Riktigt film-väder är det ute, mysa ner sig under en filt:) Petter lagar köttfärssås... å jag tog en ledig tid framför datan. Rätt trött, blev inte så mycket sömn inatt. En liten kille som vägrar sova i sin säng utan mig!! han ska helst krypa in mig. Mysigt men när man sover vill man ändå ha lite plats.... Ligga i hans säng 2 st på 60 bred. haha.. vi överlevde natten iaf... genom att ja skulle testa ligga nedanför på golvet så han skulle veta att ja va där. Slutade med att båda somna på golvet... hmm...

Wilmer 1½ år:)
<3



Kommentarer
Elin

Hoppas att du får sova bättre inatt och i din egen säng istället för golvet. Jobbigt när de ska ligga på en när man sover. Jag brukar gå ut till soffan när Ville kommer. Men han somnar iaf om i min säng och struntar i om jag ligger där eller ej.

Kram Elin.

2010-09-18 @ 20:06:33
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0