Söndag

Då var de slut på denna vecka. Ska strax åka till Uppsala och stor handla. Vägde mig i morse, hade gått upp nästan 1½ kg dem här dagarna. Shit. Men jag har ätit massor med skräp, typ fikabröd å pizza. Så ja får skylla mig sj. Men nu börjar en ny vecka å då kommer ja tillbaka till mitt andra liv. Så kg kommer nog rinna av mig rätt snabbt. Jag kan inte ens titta på en kaka så går ja upp i vikt. Men när vi var uppe i sälen så kunde man ju inte göra annat än å äta. Kunde ju inte vara ute å gå eller nått för de regnade ju HELA tiden. Man ångrar sig i efterhand. Men som sagt. Till på onsdag ska ha ha gått ner dessa kg å ½ kg till helst.

Nu ska ja klä på W så vi kommer iväg...

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0