Torsdag

Snart helg asså... skönt som sjutton!!! Idag kommer svärmor från Norge å sambons syster från Tyresö. Alltid trevligt när de kommer på besök. Snart är rummet klart i garaget oxå å de kan sova där ute. Kanon. W har ju börjat lite smått att sova i hans rum men han tycker ändå de är mysigast att sova hos mamma å pappa. Å ja tycker oxå de är mysigt. Gos gos:)

Igår så bokade ja biljetter till ToyStory3. W ska få gå på sin första bio. Ska bli intressant hur han kommer reagera men han älskar ju och kolla på film. Favvo filmen är nu Dumbo. Men han tycker de är sorgligt när de låser in hans mamma. Han är mycket för mammor. Om han ser nått barn utan sin mamma frågar han alltid: Vart är hans/hennes mamma? Han är så söt:)

Går kanon utan blöja. Han är kanon duktig. Dagisfröken berömde han idag och sa att han säger alltid till. Men han har ju blöja på natten än sålänge. Imorse sa han: Mamma, jag behöver ingen välling, ja är ju ingen bebis... hehe sötunge. Men sen ville han ha de iaf. Sen när ja kommer in med den kryper han alltid under täcket och vill att jag ska säga: Var är Wilmer? Så ska han typ skrämma mig. Han har så mycket knas för sig.

Nu ska jag börja med maten tills de andra kommer hem.
Tycker ni kommenterar lite :S... Skärpning nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0