Torsdag

Dagarna rinner iväg. Jag har en jobbig dag idag. Känner inte för någonting. Orkar inte städa.. gör de 10 h om dan känns de som. Skulle behöva lite hjälp ibland. Städar fin sen dagen efter är de bombnedslag igen. :S Tvättar å tvättar. Igår tvättade ja iaf upp alla kläder men de kommer väl ett lass idag igen. Blä för allt idag!!!!

Vissa dagar mår man toppen å vissa är skit jobbiga. Jag vill INTE gå hemma längre nu! Ge mig ett jobb!!!!!
Igår när jag var på Arbetsförmedlingen satt det någon innan mig i receptionen i 40 min!!! Om de ska sitta så länge så BOKA EN TID!!!! Jag skulle bara ha ett papper påskriver, hur lång tid tar de lixom??? Om hon nu ska sitta så länge så fixa en annan som oxå kan ta emot. Var så jävla arg när ja åkte därifrån!!!

Måste klaga lite ibland. Men varje dag känns inte såhär som tur är. Älskar mina pojkar över allt annat! <3


Kommentarer
Therese

Man får ha såna dagar ibland! Man kan inte alltid vara på topp! Jag vill oxå ha ett jobb!!!!

2010-09-09 @ 12:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0