Bloggar från mobilen

Jag tycker att det är dåligt att inte blogg.se har fixat sin egna App så jag kan lägga in bilder oxå. På kvällarna blir de inte av att jag sitter vid datan. Våran stationära har pajat så jag får ta den bärbara men de är så smidigt att bara ta fram mobilen. Idag kom Petters mamma å ska sova hos oss till april är slut. Sen idag så har vi fikat lite eftersom p fyller. :) W har fått målat på min mage. Tyckte han var jätte kul. Tog inget kort men de blir nog flera ggr eftersom han tyckte de var så kul:) Har inte så jätte mycket mer å skriva just nu. Vet inte riktigt vad som händer i morgon förrutom att BÄSTA pappa fyller år. GRATTIS!!!


Kommentarer
Elin

Du får ta en bild nästa gång W målar/målat. Alltid kul att se. Kram

2011-04-27 @ 09:50:27
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0