Bm

Nu har jag varit hos bm. Började med att ta nytt blodprov eftersom jag är negativ å bara 6 % verkar vara de. W är oxå de. Så var ja tvungen å ta nytt. Kanske ska bli blodgivare:) Aja, allt såg bra ut men jag måste försöka mer med mina järntabletter. Hatar dem!! Låg på 111 nu. 118 vid inskrivning. Man får inte ligga under 100. Hjärtljuden var lite svåra att höra först. Moderkakan låg i vägen men tillslut. 130 låg de på:) Sf mått 25. Exakt på kurvan:) bebis låg med ryggen på min högra sida med huvudet neråt och fötterna sparkar högt upp å de har ja känt de sista dagarna. Men alla mått såg bara bra ut så jag är glad. En normalstorbebis:) rädd att jag ska få en Bamse men bm håller koll på mig:) så nästa kommer bli den 5/5 i v 28+4:) Ingen vikt men vet att ja gått upp runt 9kg sen plusset. Hämtade ut min babytobe på Apoteket idag. Uppdaterar mer om de i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0