Dålig uppdatering

Har varit jätte dålig på uppdatering men jag finns här. Härligt uppe i Sälen. Kanon väder:) Snabb uppdatering om magen: v. 29. Den växer så de knakar. Livmodern växer sig högre upp och de känns som att den inte kan bli större. Börjar svälla upp händer å fötter. Mest på morgonen. Tiden går fort och man börjar spekulera lite om när man tror bebis kommer kommma ut. Som de känns nu storleksmässigt tror ja inte jag kommer gå över tiden. Fattar inte hur de ska finnas plats. Vad tror ni? W kom 3 dagar efter Bf. 3810 g:) perfekt liten kille. <3 mitt hjärta! Så nu börjar de jobbiga veckorna, men de kommer säkert gå jätte fort. Finns mycket å fixa. Få se om man orkar dansa kring stången i år:) petter vägrar så jag måste ställa upp för w:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0