Fredag

Härligt med fredag och härligt väder. Sitter nu ute i solen å tar de lugnt meddans bebis bökar som vanligt:) mys! V 30 idag å de känns bra. Ungefär 10 kg + sen jag plussade. 7-8 sen inskrivning. Undra hur mycket till man ska lägga på sig. De mesta kommer ju nu sista veckorna. Allt börjar bli tungt å spänt. Livmodern är högt upp så de gör ont å sitta ibland å svårt å andas så jag får ta pause ibland. Börjar prata mer å mer med w om bebis. Ibland verkar han förstå men när någon annan säger nått vill han nästan inte lyssna men han längtar tills han får åka in med petter till bb å hälsa på. Ska bli kul å se när de träffas första gången<3 Bm på torsdag. Får se sf och hur de ligger till med värdena. Har ju så svårt med mina järntabletter. Så skönt med värme:) och än tycker ja inte att de är jobbigt med värmen. Kommer inte ihåg att ja tyckte de var så jobbigt med w heller men om de blir som de sägs att de kommer bli varmare än vad de var förra sommaren blir de nog jobbigt sista veckorna i juni/juli. I morgon åker vi iväg till Sthlm en sväng å hälsar på. Skriver mer sen å om jag kommer över datan så kanske jag slänger in en bild:)


Kommentarer
jannice

10 kg var inte mycket... men ännu inte målet nått!! :) hoppas de inte blir allt för tungt i slutet av graviditeten..

2011-04-30 @ 09:31:52
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0