Härlig dag

Började med att ja lämnade w på dagis:) vidare till Sala med mamma. Skönt att gå utan barn. W hatar klädaffärer. Var ju 25% på allt på kappahl men ja hittade ingenting. Vidare till hm och där blev de bebiskläder:) vad mycket sött de finns:) saknar lite i klädesväg. Och ja köpte 2 par mammabyxor:) båda på rea. Wow:) ett par jeans å ett par pirat. Vill inte lägga ut så mycket pengar på de beroende på att jag ska ha de i 3 månader till bara. Lindex var de ju massor som hade halva reapriset å hade ingen aning om det. Flera ställningar å massor i w storlek. Jag köpte en sommarjacka till honom 90:- som hade kostat 300:- fanns bara en strl kvar. Kanon fin. Mörkblå med stjärnor. Mamma köpte massor till w. Ibland ska man ha tur, de är mycket rea nu. Å ibland ska man få fynda:) jag brukar aldrig ha sån tur annars. Sen hem å byta kläder, hämta lillkillen å gå till Angelica. Elin var oxå där med sina barn. W tyckte att de var jätte kul å leka och för mig å prata av mig lite:) så de får vi snart göra om. Barnen lekte så bra tillsammans förrutom att w ville vara med de stora tjejerna en sväng och leka. Härligt väder idag. Hoppas det fortsätter såhär:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0