Hemma med underbart väder:)

Älskar detta väder!!! Å nästa vecka ska bli kanon. Idag när vi kom hem så gick vi ut direkt. Fixa jordgubbslandet, hoppas på många gubbar:) W lekte massor ute å bara njöt. Vi fixade på altanen å nu är sommaren välkommen:) Igår var de bara bra. Sanna var jätte bra. De var lite jobbigt att sitta stilla så länge för de trycker på till å från så jag måste sträcka mig å ta djupa andetag. Men de gick:) hade en bredvid mig som måste typ vara hennes största fan. Han sjöng med å klappade hela tiden. Haha:) men de var trevligt igår:) Tack Therese för bärselen, testade den innan å de kommer nog bli kanon när magen försvunnit:) Tack Marie och Joanna för allt i går:) I morgon kommer Jannica med Didde å Lily hit å leker:) blir nog lekparken men även på bakgården:) På tisdag blir de Sälen med massor av mys:) å fint väder!!! Nu måste ja lägga mig å ta det lugnt å koncentrera mig på å andas i några min å hoppas bebis vill flytta lite på sig. Vilden:) <3 Wilmer mammas gullunge<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0