Hemresa

I morgon bär de av hemåt. Har haft en trevlig helg här men skönt att komma hem ändå man har ju allt man behöver. W har trivts här:) Nästa gång vi kommer hit blir nog till hösten kanske efter Lill"n kommit. Säger det... Gud vad stor jag har blivit. Jag känner mig som en val. Jag ser ut som en pingvin när jag går. Men de hör ju till. Lyssna på lilla hjärtat på torsdag:) mys!!! Meddans w är på dagis men någon dag ska han oxå få följa med. Ska bli spännande vad sf ligger på. Denna vecka blir de planering på bakning... Eftersom nästa tisd fyller jag så de blir någon tårta å bullar å nå kakor, få se vad jag hittar på... På ett vis känner jag inte alls för å baka men de måste göras:) sen tänkte jag försöka ge mig ut å promenera varje dag jag lämnat w på dagis. Får se hur mycke jag kan hålla med de, några v kanske sen kan jag väl inte röra mig. Nu är de iaf dax å gosa med världens sötaste kille. Ska upp vid kl 5 i morgon och åka hem. Planet går vid nio å vi ska hinna åka spårvagn och tåg dit. Skriver mer hemma å lägger ut bilder. Även på v 26:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0