Inlägg

Mora träsk var tydligen inte så kul som vi hoppats på. W var kaxig å så i början å tjatade att han ville dit. Han hittade lite dagiskompisar tillslut men han blir väldigt blyg när de är massor med barn och stoj överallt. När de kom upp på scen så ville han krypa upp i knät å de var ju okej. De spelade alfabetsvisan först, gick bra. Sen skulle vi sjunga " klappa händerna" å w blev hysterisk å började gråta. Sen sa han bara att han ville åka hem. Kul för oss... De hade väl spelat i 15 min. Men var bara å resa sig. P testade gå ut med honom en stund men han började igen när han kom in å vill ju inte se han ledsen. Jag tror att de var det höga ljudet som gjorde det. Jag vet att w är lite känslig för ljud men jag tänkte inte så mycket på de. Tyckte ju att de var lite pinsamt att en snart 4 åring skulle gråta å vilja åka hem men de var ju nått som inte stämde. Stackarn... Man såg många man skulle vilja prata några ord med men de var massa folk överallt så man kom ju knappt fram å jag som är så smidig. De var vårat besök... Stackars wilmer


Kommentarer
Elin

Det är inte lätt att vara liten. Vi funderade på att åka, men Lea hade ridning idag så vi alla åket dit istället. Det går säkert bättre nästa gång!



Ska vi ses något i veckan. Nu är alla friska, iaf några dagar hoppas jag :)

Kram

2011-04-10 @ 18:32:53
URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Angelica

Nej va tråkigt för er att det inte funkade! :(



Ser att ni kanske ska träffa Elin och barnen i veckan?

Vi vill gärna leka vi oxå då? Om det går bra förstås?

2011-04-11 @ 10:16:05
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Angelica

Åh va skoj! :)



Vi kan i princip jämt :)

Onsdag och torsdag eftermiddag passar väl bra!

Ja eller fredag oxå men då ska Lea hem till oss och leka, vet inte om hon är så sugen på att ha sina syskon med ...;)



Så bestäm när och var ni!

(går jöttebra och vara här oxå, lär hinna städa av och baka först i så fall så jag kan impa..hihi)

2011-04-11 @ 15:25:29
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Angelica

Torsdag då? Efter kl 14?



Vart kan ni bestämma...vi är ju hemma från kl 13 så vi är redo närsomhelst! :)

2011-04-11 @ 22:19:39
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0