Lördag

Uppdatering från igår...
Åkte till gallerian där Emma jobbar och gick runt och kollade. Sen åkte vi ner på stan och gick runt och kollade lite och gick runt i lite affärer. Gick förbi slottet. W fick ett brandmanssett så nu är han brandman:) Sen köpte jag ett par skor till honom. Rutiga lite lika convers.

Igår köpte vi lite plockmat och åt som färska räkor, potatissallad, kycklingspett, tomat med feta ost, vårrullar m.m. Gott var det. Igår när jag la mig så började bebben sparka så otoligt mycket. Jag har ju gått typ hela dagen och att jag har gått uppför alla "80" trappstegen till lägenheten. Så jag fick lite starka sammandragningar så kvällen men de gick över. Om man har gått över tiden och vill sätta igång värkarna rekomenderar jag dessa trappor hahah.... W han bara trampa på uppför alla som ingenting.

Ska snart hoppa in i duschen och göra iordning oss och hitta på nått och göra. De finns ett lekslott här som w ska få leka i idag eller i morgon. För på söndagar är alla affärer stängda här men de finns en marknad som vi kanske ska gå på.

Tiden går fort och jag går nu in i vecka 26. I morgon ska jag få mitt hår fixat å jag längtar. Har värsta utväxten.

Vi saknar dig P.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0