Mellan 50....

Dagen började med att älsklingen kom med frukost på sängen kl 5.45. Jag kände mig lagom sugen just då. Men efter några minuter när ja pignat till så var de rätt gott:) Tack älskling:) W sov så när jag hade ätit klart så la jag mig bredvid å höll om honom å gosa å så klart somnade jag om. Telefon ringde 7.30 men jag var as trött å snosade.. så vid 8.30 var vi tvugna att kliva upp å då fick jag väcka W. Han somnade rätt sent igår. Till "en unge i minuten" Vi tittade på 5an innan. Nått nytt program om hur de skulle göra saker i mörker, kommer inte ihåg vad de hette men skrattade ibland å W tyckte de var kul. Vad tyckte ni, om ni såg de?

När jag hämtade W på dagis så började vi dekorera tårtan. Skulle egentligen haft hallon men de finns ju bara frysta å de blev ju helt mos så de fick bli geléhallon ist. Å W tyckte de var bättre att äta upp dem än sätta på tårtan. Men efter lite tjaffs som vi typ får göra med allt nu så blev de några kvar till tårtan. Han har blivit en riktig retsticka. När jag typ sitter vid datan kan han komma fram å bara trycka massor på tangenterna bara för att han vet att jag blir arg. Blir lite barnkanalen å sen ska jag fixa lite å fixa mig. Jag ser hemsk ut i ansiktet om jag inte har foundation. Alldeles fläckig å flammig är jag. Roligt med graviditet när man blir sån. Sen väntar vi på herrn i huset ska komma hem. Å sen blir de ett litet kalas å troligen ikväll så kommer de folk hit för Manchester United ska spela å då måste ju killarna sitta samlade. Petter=fotbollsnörd AB. Men jag älskar honom iaf!!!

Imorgon blir de jobbsök. SUCK!
Torsd: Stan med mamma och sen lek med Elin å Angelica med barn.
Fredag- Fika besök på kvällen å fredagsmys:D V. 28
Lörd - Sthlm till P syster å Sanna Nielsen ska sjunga.
Sönd - Lugnt tror jag.

Oj vilket inlägg....

Vart tog vädret vägen som var igår? Nästa vecka åker vi upp till Sälen. Hoppas på strålande sooool!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0