Tack!

Passar på å blogga lite medans jag ligger med w inne i sängen när han hittar på "ringaren i noter dame". Mamma å pappa var nyss här och fikade och åt tårta. Blev jätte nöjd med presenterna. Jag fick en Hushållsassistent, har ja velat ha länge. Tänk vad lätt allt blir nu:) undra vad jag ska baka först?:) tack mamma å pappa, bror å emma:) förutom frukosten på sängen jag fick av p så ska vi åka till Sthlm och sova på hotell i slutet av maj, när våren kommit å sommaren är på g:) så får se vad vi hittar på å göra där:) älskar hotellfrukosten. :) men får se hur smidig man är i v 34:) tack älskling. Längtar!:) sen blev de pengar oxå som jag ska fundera på vad ska köpa:) tack ännu en gång:) <3


Kommentarer
Angelica

Grattis även här! :)

Lite avis, vill oxå ha en hushållsassistent!

Får önska mig en sån i julklapp :p



Skrev på FB oxå, men de är helt ok att vara här hemma! Bara att komma när ni hämtat barnen :)

Vi är hemma och väntar :)

2011-04-12 @ 20:37:19
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Angelica

Från er så går man gångbanan ner mor heby, svänger in på andra vägen från er mellan ett gult och ett rött hus. Sen bor vi i vita mexitegelhuset med gubben som postlåda! :)



Åker man bil och kommer från heby så är det första vägen till vänster, i korsningen där det stod en gul postlåda förut! Sen är det vägen rakt på. Vitt hus med gubbe til postlåda :)



Ring eller mezza så kan jag hålla utkik om du vill :)

2011-04-12 @ 21:14:12
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0