Torsdag

Denna vecka har oxå gått fort eller den är ju inte slut än men sista jobbardagen i morgon sen blir de mys med famijen. På söndag ska vi åka å titta på Mora Träsk:) Tror W kommer tycka de är jätte kul. Får uppdatera han lite å sätta på någon skiva vi har.

Jag skulle behöva baka oxå. Kanske ska baka massa bullar, var längsen. Aja vi får se, tårta blir de iaf:) Jag känner inte för å baka alls nu faktiskt. Jag vill att de ska bli sommar, då kommer de nog tillbaka när man kan sitta ute och fika i solen.

Barnmorskan idag kl 13. Jag hoppas att allt är bra. Kommer säkert säga att jag måste äta mera järn. Sen ska jag hämta ut babyboxen på apoteket. Igår skrev jag ut papper på babyboxen jag ska få på barnenshus. Men just nu är de fullfart hela april. Någonting varje helg.

Måste säga att W är så himla duktig. Han är helt blöjfri nu. De har inte hänt någon olycka på länge nu. På nätterna kissar han sista gången vid 23. efter BB (då väcker jag honom) sen går han inte förrän på morgonen. Så duktig är han:) <3

Då var de dax att kolla runt lite på olika bloggar, har kanske runt 5-6 st jag kollar såfort jag hinner. Försöker även uppdatera min när jag har tid. Nu går de ju bra när W är på dagis men de blir jobbigare sen.

Skriver mer när jag varit hos BM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0