Tänk tänk tänk

Först vill jag gratta älsklingen på din 23-års dag!!!

Jag är en riktig tänkare. Jag kan ligga i h å bara tänka på allt möjligt. Idag känns det som en sådan dag. Jag orkar ingenting å känner mig allmänt nere.... men efter regn kommer sol så jag hoppas att jag snart mår bättre. Så nu ska jag dricka lite kaffe och försöka vila lite....innan jag börjar städa. Vad skönt det vore om de inte fanns damm!

Tiden går så fort och på fredag går ja in i v 30 å de är 10 veckor kvar tills plutt kommer. Enormt fort har de gått å kommer nog gå lika fort sista veckorna nu oxå när solen kommer fram å de finns så mycket man vill pyssla med. Igår bökade det som sjuttsingen i magen. H*n hade nog ett löparpass eller nått för benen gick och tom P fick känna den lilla foten som stack fram ibland. Nu längtar vi alla tills bebis kommer och vi är så nyfikna hur du ser ut:) Ligger bland annat å tänker på vad som mer behöver inhandlas:

* Säng
* Skötbord
* Skötväska
* Parasoll
* Nappar
* Ammningsnapp
* Blöjor (köpte 4 blöjpaket på Willys när de hade billigt men inte från 3-6 kg)
* Lite mera kläder
* Termometer
Lite småsaker...

Har:

Vagnen är beställd
Bilbarnsstol
Bärsele
Påslakan+madrass
Lite annat smått å gott

Så inom en snart framtid så måste vi åka å köpa lite saker men inte så lätt i veckorna för P kommer hem vid 17.00 varje kväll. Så någon helg får vi ta en bebisdag:)

Nu ska jag ta å vila lite... Återkommer kanske senare.... Ciao






Kommentarer
Angelica

åh va mysgt med bebisgrejer!!



Måste ju erkänna att mna blir ju lite avis och småsugen själv ;)

Får komma och mysa med din bebis sen kanske? ;)

2011-04-26 @ 10:41:21
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Jannica

Vet va du pratar om- jag är en grubblare jag och vissa dagar kan man få det bästa att bli det sämsta bara genom grubbel. Men snart är småttingarna här ju..jag är me sååå nyfiken på hur dom ser ut och vilka dom är :):):)

Men det är konstigt denna gången för jag är inte alls sugen på alla bebisgrejer..drar på det hela tiden å tycker det är jobbigt att tänka på. Inte långt kvar nu iaf..

2011-04-26 @ 14:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0