Utmaning

Har blivit utmanad av  Angelica

Personfakta:
Namn:
Linda Johanna Eriksson
Kön: Tjej
Ålder: Fyller 25 om 6 dagar
Längd: 168 cm
Smeknamn: Mamma, älskling, Lindis, tjockis (just nu)
Hårfärg: Blond. Nyss omfärgad
Ögonfärg: Melerade

Har du någonsin:
Ätit sushi: Ja men väldigt längesen. Kanske 8 år sen.
Stått på scen: Inget för mig
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ingen som jag riktigt vet om.
Klättrat på berg:NNej, inte riktigt min grej.
Sett vita huset: På tv:) haha

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö, hatar plask
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår!! 
Matte eller engelska: Vette sjutton, tycker inte om nårr utav de.

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Yes, har både en liten å en stor att krama:)
Kommit sams med dina föräldrar: Vi har inte tjaffsat som tur är. Mår dåligt när jag "bråkar" med mina föräldrar men de var väldigt längesen nu.
Gillar du att:
Ge kramar: Ja, men mest beror de på vilken humör jag är på.
Ge massage: Skönare att få!
Gå promenader i regnet: Kanske de... mysigt på sitt vis om man har mysigt sällskap:)

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Umgicks massor med familjen, jobbade, åkte till Kolmården, åkte till Bromölla
Svär du för mycket: Nja... försöker att inte göra de för Wilmers skull. Tycker de låter så illa när barn svär så vill inte att han ska ta efter.
När duschade du senast: Igår kväll
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen jag kollar på nyhetsmorgon.
Vad är bredvid dig just nu: Ligger i sängen och har tvn framför mig å datan i knät.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Litet, datan får knappt plats
Vad var det sista du åt: En tallrik med fil å flingor
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Petter <3 
Har du en lavalampa:
Nopp men har haft en lila.
Hur är vädret just nu: Grått å trist med regn i luften
Vad gjorde du igår kväll: Umgick med min älskade son och sambo. Bara massor med mys <3
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: Min underbara son, bebisen i magen, Petter <3 Familjen. Mina vänner.
Vart skulle du vilja du åka: Resa långt bort med mina nära på en lång semester.
Vill du ha barn: Japp, Har min älskade Wilmer 3 år. Bebisen i magen som kommer om någon månad. Sen är det stopp.
Vad ska dom heta: Wilmer, bebisens har vi inte gått ut med. Men de är 97% bestämt:) Men man vet ju aldrig

Jag tänker inte utmana. D flesta har säkert blivit utmanade redan. Så de som vill göra listan får gärna ta den:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0