Första dagen i veckan

Sitter just nu å kollar på Hollywood fruarna. Maria är fortfarande klart bäst! De andra tycker jag bara är fjantiga. W å Mel sover. W har någon kris tror jag eller nått det går i 120 sen han vaknar sen tills han somnar idag vid 8 typ. Å då är jag helt slut. De ska bli skönt den dagen man får sova hela nätter igen å inte går som en zombi men Mel sover faktiskt bra på nätterna å vaknar å ofta somnar om direkt. Om hon även inte är hungrig vill hon ändå ligga å snutta bara. Jag tycker hon har blivit så stor. Från att strl 50 varit för stort så har hon nu växt i 56 bra:) Det blir så konstigt när man skriver från mobilen..... Skriver mer i morgon...


Kommentarer
jannice

Hoppas de blir bättre snart för att känna sig som en zombie är aldirg kul!! :) HUr fåe de med allt??

2011-08-23 @ 00:11:51
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Elin

Ja, det var riktigt kul att se hemmafruarna igen! Så de håller på! Det går liksom inte att låta bli att inte titta på dem...

2011-08-23 @ 14:51:28
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0