Helg

Då var det fredag. Natten har varit sådär. Det blir trångt å ligga fyra i sängen. W somnar i sin säng men han vill alltid komma upp på natten. Han vill ha trygghet. Jag var ju ute å gick med Jannica i 2½ h igår sen när jag kom hem så var Mel jätte hungrig. Hon ammade först på bägge sen visade hon att hon var mer hungrig så jag gick upp å fixa lite ersättning. Men tydligen var hon inte mer hungrig utan hon skulle bara ha. Så allt kom upp igen å de var bara å byta i sängen. När denna damen är hungrig är de bråttom. Hon suger i sig och känner inte att hon egentligen är mätt.

Det första jag fick göra i morse som jag göra alla andra mornar oxå är att börja plocka. Plocka, plocka, plocka. Det ligger typ kläder överallt. De är så svårt att plocka undan efter sig. Jag har inte bara mig å plocka efter utan de är 3 till. Nu går det en tvättmaskin. Det blir bra mycket tvätt. Spec om man måste tvätta sängkläder då å då. Handdukar. Nej slut gnällt:)


Syskonen Eriksson



När vi hade kommit hem från BVC.


Så här ser det ut när dammsugarn kommer fram. Då somnar hon direkt. Lika när kranen är igång.



Kommentarer
jannice lindell

vilka söta bilder du har tagiot på barnen! å jättefin layout du har fixat=))

2011-08-12 @ 23:28:44
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0