Kväller

Satt nyss å kollade på dokumentären från massakern i Norge. Helt sjukt. Fattar inte att de hänt. Stackars alla ungdomar som var där å de som överlevt som måste leva med att de varit så nära döden. Går inte ens å föreställa sig. Så jävla hemskt. Vilken fruktansvärd person han är. Ångrar sig inte ett dugg! Sen läser jag om de i Afrika, svälten. Fy fan de är oxå hemskt. Man fattar inte hur bra man har det. Människor som fick lämna sina barn. :( mår dåligt av att se det. Prat om annat! W och Mel har somnat nu å petter skulle förståss ha ett kill på ryggen som vanligt. De bästa han vet:) jag ska strax sova för man vet aldrig när de är dax å amma igen. Å i morgon är vi själva igen. Hoppas de blir fint väder ska vi vara ute å knäppa lite kort:) Hörs imorgon.


Kommentarer
Carolina

Tack så mycket för dina fina kommentarer vännen! :) Kul att höra!



Jag började förresten med din nya design igår. :) Ska nog kunna bli klar ganska fort tror jag. Men jag hör av mig närmre när jag är färdig så du kan få titta på den :)



Hoppas allt är bra med er idag!

2011-08-08 @ 14:59:23
URL: http://bluppan.blogg.se/
jannice lindell

vet du om den går i repris? vill med se den:(

2011-08-08 @ 22:44:11
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Elin

Hej! Såg din komentar så sent, men det regnade ju istort sett hela dagen. Men jag följer gärna med på promenader hela hösten! :)



Synd att ståbrädan inte passade. Har ni fått tag i någon annan?



Kram

2011-08-11 @ 08:08:28
URL: http://leavillemeja.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0