Lek lek lek å FÖRSTA leendet!

Idag har vi varit å lekt hos jannica med hennes 3 barn. Didric, Lily å lilla Milo:) Massor med lek, fika å lite tv å såklart fick mammorna prata av sig:) Skönt å rensa luften lite mammor emellan:) Behövs verkligen.
W är galen jag han måste ha kommit i någon 4 års kris. Han är överallt, han pratar inte utan skriker. Det kommer såklart från dagis det högljudda men det måste iaf vara någon kris... lyssnar aldrig. Hoppas den snart går över.

IDAG när vi var hos Jannica fick jag första riktiga stora leendet av Melanie. Sötnosen. Nu ligger hon å småpratar med sig sj å blir snart arg för att jag inte lyssnar att hon vill ha nappen så...bäst jag hämtar den. Men hon är ingen nappbebis. När hon ska sova vill hon helst inte ha napp utan bara spottar ut den å det är ju skönt att hon inte är jätte beroende utav den.

Ska börja ta promenader varje dag W är på dagis. Tisd-Torsd. Någon som vill följa med är ni väldigt välkommna. :) Roligt att gå fler:) Röra lite på fläsket. Å snacka lite skit..;)

I helgen är de karnevalen å jag hoppas att det är skapligt väder så de inte regnar å tråkar sig. W vill åka karusell å jag hoppas de har det i år. Men de blir inge parken för mig. Ammar ju å kan inte lämna pluttan. Barnen är värt allt <3 Så det blir lite grillning å mys hemma ist med familjen! Guld värt!

Nu blir de mys med lillan ´som är lite kinkig å sen sängen... i natt har hon bara ätit en gång... GULD värt.. få se hur de blir i natt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0