Loppis

I morgon ska vi åka iväg en sväng på loppis i horsbäck, tror ja det var. Stod en annons i tidningen. Med ponnyridning. Få se om W vågar:) han har ridit 2 gånger:) tyckte de var kul då iaf. Men han kan vara lite fegis ibland. Nu sover mina barn. Ena i sängen å andra i vagnen. Lilla W var så duktig. Han plockade in från vardagsrummet idag för att jag sa till honom att han skulle göra det så skulle vi läsa saga. Så plockade jag undan på hans rum. När jag gick in i köket hade han tagit in petter öl å ställt på bänken å skålen han hade med chips hade han hällt ur å ställt i diskmaskinen. Sötnos:) han är så duktig när han väl vill:) Uppdaterar mer i morgon om jag hinner. Petters syster å sambo kommer från Sthlm å hälsar på. Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0