Ny design!

Som ni ser har jag ny design. Jätte nöjd!! TACK Carro! Nu är de roligare å blogga igen. Har nyss varit på en låååång promenad med Jannica å söta Milo. Var ju ner till BVC idag å skruttan väger nu 4070g. Hon har gått upp 470g på 15 dagar. Nu är de slut med ersättning. Nu börjas det helamma:) skönt! Jag har ju ersättning om jag känner att de inte räcker till men känner mig inte tvungen. Men de är en lång dam på 57cm. Nu är de dax å lägga sig. Få se vad morgondagen har å erbjuda.:) w är ju hemma från dagis:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0