Regn regn regn

Vad tråkigt att det ska regna när de är karneval. Igår var vi ner å W skulle åka karusell. Men jag tröttnade rätt snabbt pga regnet. Så vi beställde mat å åkte hem till mamma å pappa å käkade.
Idag regnar det oxå. Men hoppas att det håller uppe till tåget annars vill inte jag åka ner. Ville åka till Sala å handla idag men ingen ville åka med. Så jag fick beställa lite på nätet ist.


Overall... å hoppas hon kan ha den men jag vet att dom är stora i storleken, annars får ja skicka tillbaka.


 
Tunika.... å leggins till:)



Å detta settet beställde jag. Tyckte det var så gulligt. Så nu har ja lite julklappar till pluttan.
Har börjat fundera med det med julklappar. Något förslag till en på 6 månader?????
W älskar ju Ben 10 å bakugan så till honom är de inte så svårt.



Kommentarer
jannice lindell

någon leksak som låter kanske.. en pulka,kläder.. hihi,finns massor=)

2011-08-20 @ 22:20:33
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0