SOL

Nu har solen kommit å vi har varit i siggefora i 2 dagar. Kanon skönt idag badade W å pappa. De är jätte skönt å snällt av mina föräldrar att ställa upp mycket å leka med W <3. Jag kan ju inte bada än. Å W avgudar min pappa. han springer runt å säger morfar hela tiden. Tråkigt att Petter jobbar men skönt att han kommit igång igen. Å löneökning är ju inget negativt precis:) I morgon blir de bad igen om det är sol. Svårt med Mel på stranden bara. Måste ju ha henne i skuggan. Hade varit perfekt med ett parasoll som man ställer så hon kan ligga på filten med oss. Får fixa det.
Här kommer en bild som vi knäppte för tidningen kristianstabladet nere i Skåne:)



Ingen som är duktig på photoshop å vill hjälpa till å fixa min design så behöver jag inte byta blogg:)



Kommentarer
Nilla

Vilket fint kort, har ni varit iväg till en fotograf?

Hoppas allt är bra med er i sommarvärmen.

Ha det gott!!

2011-08-04 @ 10:22:21
Daniel

Vilken fin bild på er. Men har Petter köpt nya blåa skinnbrallor?:)

2011-08-07 @ 09:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0