Tisdag

Inte så kul å blogga från mobilen jämt. Så nu blir de uppdatering:) W ville inte gå på dagis idag. Han var jätte ledsen. Han ville åka till mormor å morfar ist. Lillagubben, tyckte så synd om honom. Men han vinkade tillsist medans tårarna rann. De skär i hjärtat å se han så ledsen. Han har några sånna dagar ibland.

Lägger in lite bilder

Min glada plutta <3



Hon har roliga miner för sig... haha


Testar bärselen... hon verkar trivas i den... första gången somnade hon direkt....

När jag matar Mel på natten för å inte somna (oftast) har jag ju hämtat hem tradera appen! Skulle jag inte gjort, beroende nu ju.


Kommentarer
jannice

vad stor Melanie har blivit=))

2011-08-24 @ 20:52:02
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Carolina - Mamma till WIlda

Härligt när det små börjar uttrycka sig!! :) Så söt så! :)

2011-08-25 @ 00:11:37
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0