Torsdag

Passar på å sitta här när jag matar lillan. Ska ner å väga henne vid fyra å hoppas nu på över 4 kg så vi kan sluta med ersättningen jag ger 1 gång om dagen å helamma ist. Jag tycker att hon har blivit så stor. Så det ska bli väldigt spännande. Håller alla tummar å tår.

Skulle börja med LCHF igår men sen fick jag höra att det inte var det bästa att göra när man ammade. Så gårdagens lunch blev. Köttbullar med 1 potatis (kolhydrater) och massor med sallad. Dagens frukost blev 2 hårda mackor med gurka och en tallrik fil å flingor. Behöver ju inte äta så mycket kolhydrater som jag gjorde innan tex potatis, ris, pasta utan ta mera grönsaker å lite basmat. Så man kan säga att jag får köra halvt LCHF sålänge. Dagens middag blir lasagne med grönsaker. Så jag hoppas jag kommer tappa vikt nu fast det inte påverkar ammningen. Ska precis inte gå mer 10 kg. Äta rätt å långa promenader så nu kommer kunna följa min viktnedgång här.

Ikväll blir de tjejsnack med en långpromenad. Så ska jag å Mel träffa finaste Jannica å lilla Milo. Så vi tar våra vagnar å rör på våra fläsk å snackar lite skit:) Tror Petter å W skulle på kalas.

Nu ska jag äta lite lunch å om 2 h är de dax att hämta killen från dagis. Han bara älskar dagis. Å han behöver det. Han tycker mamma är tråkig när jag ska mata Mel. Men det är ju inge väder man kan vara ute i heller. De är ju så kallt. Blåser kallt. Måste snart skaffa en tunnare overall till Mel. Sett en så fin jag vill ha på kappahl:) Få se när de finns tid så man kan åka in å shoppa lite nödvändigt. Dax med vinterkläder snart å W behöver både overall å kängor. Å Mel behöver ju allt som har med vintern å göra.

W fyller ju snart år å dagen innan är det dop för Mel. Den 1 okt. Då heter hon Linda Melanie Mim Eriksson.

Hejsvejs



Kommentarer
Elin

Vilka fina bilder på er! Ja, jag ska också börja köra "hårt" med mat och motion efter denna helg. Men först en liten resa med min man och då är det lite svårare med maten...



Hoppas vi kan ses snart!

2011-08-11 @ 21:07:00
URL: http://leavillemeja.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0