Bebis


Så stor är bebben nu:) V.19



Kommentarer
Carolina

Haha.. jag tror dom hade klagat röven av sig om dom skulle burit bebisarna. haha. ;) Eller vad tror du?!

Nä, jag är verkligen tacksam över att vara kvinna och få kunna vara gravid. :)



Ja, jag tror också det kommer gå superbra, även om det är nervöst. Dock är både jag och Jimmy vana vid barn sedan innan. Jag har alltid haft småbarn runt omkring mig och hjälpt till både här och där :) Men det blir ju en annan sak när det är ens egen bebis. hihi

2011-02-15 @ 17:34:21
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0