Dagen

Började att åka till Uppsala med mamma å pappa. Jag skulle in å de skulle göra lite saker så de hängde med:) hade bokat in ett möte med en bm på akademiska. Allt var bra och de såg bara bra ut:) ingenting att oroa mig för:) nu ska jag bara njuta tills några veckor innan Bf för då vill jag gå på en tillväxt kontroll eller vad de heter. Iaf kolla ut stor bebben är. För jag är orolig att han/hon kommer väga 5 kg...om han/hon gör de är de inget fel men då vill jag vara förberedd... De är många barn som föds nu som väger rätt mycket... W vägde 3800... De tyckte jag var mycket....var inne å kollade med honom oxå. Men de ska jag inte tänka på nu, utan njuta:) P har fortfarande inte känt nå rörelser för bebis vill inte röra sig när han lägger handen på magen. Magen börjar nu se ut som en riktig gravidmage.... Framifrån nu oxå... De är helt sjukt vad tiden gått fort:) i morgon ska jag ringa bm och få tid för koll, då är de nog oxå dax å lyssna på de lilla hjärtat:) Försöker prata mycket med w om att han ska bli storebror, oftast är han glad men ibland tror jag att han känner sig lite hotad att de ska komma en bebis till och dela mammas famn, men jag tror att de kommer att gå bara bra:) han pussar på magen å de har märkt på dagis att han längtar:) men nu några veckor framöver ska vi inte prata om dd så mycket... Så han inte hinner tröttna.. Vill mest att han ska vara förberedd... Men jag har några månader på mig. När grejerna kommer komma upp typ säng så kommer han nog förstå. :) han är ju min älskling:) kommer alltid vara min bebis. Nu blev de mycket bebisprat.... De kommer bilder, jag lovar:)! Nu ska jag se lite på tv... Mysa lite med magen... W har somnat å sover nu i sin säng:) helt slut är han. Han älskar att spela spel så de har vi gjort massor idag:) kom ihåg å lämna en liten rad:) natti...


Kommentarer
Elin

Ja, jag var ju riktigt rädd när Meja skulle födas eftersom VIlle vägde över fem kilo. Men hon var ju inte SÅ stor :) Fortsätt att njuta och hoppas snart att vi kan träffas. Nu mår alla här hemma bra, i några dagar iaf ;) Kram

2011-02-17 @ 19:40:03
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0