Dagens

Var på loppis i Gåvan med Elin. Tittade lite men vill ju inte avslöja för mycket:) men trevligt att gå runt å kika. Man kan ju fynda nått å lättare när bebben kommit ut:) efter de var vi in till Sala. Vi visste inte vad vi skulle göra å eftersom de var marknad där så åkte vi in. Jag hade fått ifrån "vi föräldrar" att hämta ut en valfri body och sen 25% på ett helt köp. Eftersom de är så lätt att glömma så hämtade jag ut direkt på kappahl. Blev då body och ett par byxor:) 50:- :)Köpte även en body på tradera igår. Helt ny. Jätte fin och annorlunda. Tycker om kläder som inte så många har. Gick på 34:- å då var frakten inräknad. Svar till er som undrar bilder osv. Jag har lösen på dom. Vill ni ha får ni fråga. Eftersom jag vill veta vilka som kollar sen skriver jag bara om graviditeten å tankar runt den. Nu ska jag vila och se på en film för huvudet sprängs snart. Hoppas appen kommer snart så ja kan lägga ut bilder varje dag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0