Helg

Skönt skönt. Även härligt att jobba så man inte jäser hela dagarna:) Petter har fått nytt jobb:) plåtkompaniet. Grattis älskling. Tur Therese skulle in till Sala idag och erbjöd sig hämta ut min olja som jag hade fått som ska motverka bristningar. Ska vara bra den kommer från vi föräldrar:) jätte snällt av dig. Vi skulle inte in annars så:) I morgon är de loppis. Ska gå på den om jag får med mig någon. :) fynda lite till bebben. Bild kommer att komma. Vecka 21 nu:) tiden går fort. Jag vill så gärna lägga ut bilder på vad jag har köpt men då ser man ju vilken liten sötnos som ligger där:) Bilder kommer komma på andra bloggen:) håll utkik:) www.Ljeriksson.blogg.se/pyret Petter sa till mig häromdagen när jag skulle stoppa i diskmaskinen: tar det emot? Ja magen börjar vara smått i vägen nu. Känner mig strandad ibland:) å värre kommer de bli. Å mysigt. Längtar. Men de känns fortfarande overkligt att ja snart kommer ha två hjärtan att ta hand om å gulla med:) barn är kärlek. Å Wilmer är så perfekt:) pussunge:) Uppdaterar när jag får sitta vid andra datan:)


Kommentarer
Jannice

spännande att få se magbild. men jag tror du har lösenord på en del??

2011-02-26 @ 10:03:03
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0