Helgen

Bror kom hem ifrån Norge så vi har umgåtts mycket. Vi träffas ju inte så jätte ofta. Så i fredags var vi i Sala och handlade:) tror ni jag kunde låta bli att köpa bebiskläder? Nej långt ifrån. De hade oxå ta 3 betala för 2. Petter köpte sina första bebiskläder, body å byxor:) strl 56-62:) sen valde jag ett plagg. Tyvärr kan jag inte lägga ut bild, inte ens på den hemliga bloggen. Fast jag är så sugen för jag vill kunna visa vad jag köper:) men då avslöjar vi ju könet direkt eftersom ni kommer se färgen:) W fick en jätte fin skjorta av morbror och en riddarrustning och den har han pä sig jämt, det var de första han tog på sig i morse sen tittar han på turtles:) Kanske kommer magbild idag... Får se... Igår sparkade det som sjutton... Aktiv:) men de är jobbigt å ligga på rygg nu. De spänner för mycket. Skriver mer senare i andra bloggen.... www.ljeriksson.blogg.se/pyret. Kommer nog bli öppen senare men just nu vill jag ha den med lösen:)


Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tack så mycket :)



Ser att du väntar en liten till i magen. Grattis! Vad mysigt. Vet ni vad det är för nåt kön eller blir det en överasskning?

2011-02-20 @ 11:07:30
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Malin & Prinsessan

Hihi, då väntar jag med att gratta till det också ;)

2011-02-20 @ 19:05:06
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0