Hemkommen

Nyss kommit hem från mamma å pappa. Ätit god smörgåstårta. Åhhh de är ju så gott:) Men w är inte så förtjust i de. Men ja åt hans del å lite till:) Mumms:) W är så go, han längtar nu efter bebis:) men tror ändå han är lite avundsjuk. Han är en mamma kille. Oftast eller nästan alltid är de mamma. I morse sa han: mamma kommer du å hämtar mig efter dagis? Ja sa jag. Han är så rädd ibland att ja inte ska komma. Sen sa han: Mamma, jag kommer sakna dig idag. Då ville jag ju inte lämna honom egentligen. När jag hämtade honom sa ena dagispersonalen att de verkade som han längtar efter bebis för han brukar vara å klappa dem som har sovit middag när de vaknat. Mammas lilla gulleplutt. Mitt hjärta<3 <3


Kommentarer
Katarina

mmm, gott med smörgåstårta! Hälsa Anette!

2011-02-14 @ 20:46:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0