Jag blir helt chockad

Jag förstår inte vart världen tar vägen? Spec hur föräldrar utnyttjar sina barn. Jag läser var å varannan dag om hur föräldrar misshandlar både psykiskt och fysiskt. De här jag läste igår om famiöjen i Danmark var droppen. Sen fattar jag inte folk varnar och säger till tex kommunen och andra människor men dem verkar inte ta sånt på allvar. Säger man till måste de vara nått som inte stämmer, men de låter det gå och inte göra nått tills de blir så extremt. Jag lider verkligen med barnen. Jag tycker verkligen sånt här är hemskt. Blir verkligen ledsen för hade man oftast gjort nått på första varningen så hade de nig inte gått så långt. Dessa barn har ju men för livet. Barn är de käraste man har. Skulle aldrig aldrig kunna göra mitt barn illa. Var tvungen å skriva av mig lite....


Kommentarer
Elin

Håller helt med. Det är så synd om barnen. Tänk så mycket lidande som skulle kunna minska om tex skolor och kommuner gjorde något tidigare. Men som alltid så fattas det väl folk och pengar... Och om det kommer in en anmälan så borde det tas på allvar även om det visar sig att det inte stämmer...

2011-02-19 @ 19:41:31
URL: http://leavillemeja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0