Lördag

Skönt å sova lite i morse:) w vaknade sju å skulle upp. Fick iaf 2 h sovmorgon. :) men snusade lite medans han kollade på Barnkanalen. Denna förmiddag har jag pysslat med smörgås tårta. Mamma å pappa kommer hit å äter ikväll:) åh smörgåstårta är ju bara för gott:) sen ska jag fixa ihop nått till fikat. Städat och donat medans de andra var nere å kollade innebandy. Lyssna på musik då brukar de gå lättare. Nu ska ja vila lite å känna mys från bebis:) och även mysa med min stora och min jätte bebis. :) Återkommer....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0