Onsdag

Dåligt med kommentarer.... När man är gravid kan man bli medlem på olika sidor. Jag har blivit medlem nu på en mamma sida å fick hem idag att jag fick välja ut en valfri body på kappahl. Och även hämta ut kräm på hälsokosten som ska motverka bristningar. Än sålänge har ja inte fått några men de kan vara bra å ha. Fick någon i slutet med w kom ja ihåg men de syns inte idag om man inte tittar riktigt noga på nära håll. Så jag hoppas jag slipper de denna gång för de är min fasa. Sen finns de ju även babyboxen som hämtas ut tidigast 3 månader innan Bf. Och libero har nu någon väska med massa prover å grejer man får på bb, de fanns de inte med w. Måste vara nått nytt. Kul med lite olika grejer å testa:) Sovtajm med älskade w:) älskar dig så mycket. Mitt allt!!


Kommentarer
Jannice Lindell

å,hoppas du slipper brisningar. ja fick med W. Dom syns idag men inte lika mycket som förr.. Men de kanske inte syns så jäkla bra ändå. Är väl bara jag som är petnoga :) Kul att man kan bli medlem på vissa sidor.. Å,du kan inte lägga ut lite bilder :) KRAM

2011-02-24 @ 09:14:40
URL: http://jannicelindell.blogspo.tcom
Hella

Hoppas du slipper bristningar. Dom där väskan man får från libero är jättebra. Den har jag fått på BB med båda mina. Kanon att man kan få lite grejer,

2011-03-15 @ 13:42:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0