Söndag

Sov länge idag. W somnade igår efter vi var hos Jannica å lekte så han somnade inte förrän vid 12 igår tror ja de var. Så idag gick vi inte upp förrän vid 10 typ:) skönt. Greja lite hemma å åkte upp till mamma så w fick leka med lite mindre lego sen min bror var liten. Tyckte han var jätte kul:) Petter har lagat mat:) å medans potatis kokade å kött var i ugnen så tog jag fram bebis kläderna som jag sorterade förrut som ja tyckte nästa barn skulle ha. Mest strl från 50 - 62. Sen har jag 2 kassar w ska få när han blir stor:) så ja har gjort plats i garderoben till kläderna. Så nu behöver jag inte tänka på de sen. De är sä mycket som händer nu i vår så de känns att tiden kommer springa iväg. I början av april ska vi åka till Norge å hälsa på bror oxå:) ska hinna med å göra massor med w oxå innan bebben kommer. Men när han/hon kommit ska vi iaf göra en tripp till Astrid Lindgrens värld:) jag längtar så till vår/sommar. När man kan börja vara ute utan att frysa. Leka på baksidan. Nu är de ju 1 meter snö där. W försvinner ju. Trött på denna snö, kylan. Smält undan nu. Vill inte frysa mer. Petter, Wilmer, bebis <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0