Söndag

Tradera är hopplöst. Lagt lite bud nu så om ungefär 1 h går de ut. Både nytt å begagnat. Men när de är så små storlekar så är ju inte kläderna slitna. Jag tycker de är så svårt vad man ska köpa eftersom bebben kommer mitt i sommarn. Hur man ska klä och köpa? De är ju varmt på dagen å kyligare på kvällen, hur tjocka kläder behöver man? W kom ju på hösten så där var de ju lätt. Såg att det var loppis i helgen i gåvan ska nog åka dit:) brukar ju kunna göra något fynd:) Någon som vill följa med? Petter vill ju inte å tråkigt å åka sj:) Jobbar månd, tisd, torsd, fredag denna vecka så är ledig på onsdag... Får se om det är någon som vill leka eller om jag å w ska åka ner å bada:) De är mysigt nu när man börjar känna riktigt nu hur han/hon vänder på sig:) p och w skulle känna igår då avtog de direkt. Sen började de igen när de tog bort. Sen slutade de när dom skulle känna. Men ja hoppas de får känna snart:) Nu ska jag se bigbrother.... Ska ni följa de?


Kommentarer
Elin

Vi hade istort sett bara kortärmade bodys på Meja. Ben och armar fick vara fria från kläder när det var som varmast.



Jag kan följa med på loppis om du ska gå. Tror inte att vi ska göra något annat...

Såg Big Brother igår och oj, oj, oj vilka människor.

Kram

2011-02-21 @ 09:08:04
URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Therese

Viggo och Melker hade bara kortärmade bodys eller bodysuits. Det var ju så himla varm sommar! Men däremot hade de tunna långa byxor och inte shorts. ibland hade de bara body när det var riktigt varmt också :-) på kvällarna räckte det med en filt eller en kofta.

2011-03-03 @ 12:23:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0