Söndag

Har bara varit hemma idag. Städat lite å lekt med w. Han älskar å klä ut sig och byter kläder flera ggr/dag. Ibland är han turtles, ibland Batman, sen Spindelmannen, riddare eller cowboy. Han fick en riddarrustning av morbror när han var hemma å den älskar han sen fick han en pistol med sugplopps-pilar när vi var i Sala igår och den går oxå varmt härhemma. :) så spel, pussel, klä ut sig är det populäraste just nu. Jag vann nyss ett bud på tradera, en ny body. Kort ärm och korta ben sen är de bebis-tiger på den:) bra när beben ligger i vagnen och de är jätte varmt ute. 36:- jag går in å kikar 1 gång/ dag. Jag säger igen man kan göra mycket fynd. Ska snart gå igenom vad jag har och inte så jag inte köper på mig massor men har plagg efter w som han aldrig använt men de är ju tjockare eftersom han är född på hösten. Finns ju lite andra saker som behövs köpas sen brukar man ju alltid få massor så bebben hinner inte använda allt. Jo jag pratade ju om havandeskapsoljan jag fick. Har testat den nu och de känns som den verkar bra. Prova på flaskan var på 10 ml, jag ska köpa den stora på 100 ml å använda hela graviditeten. Magen känns len:) I morgon är de jobb igen. De ända jag vet denna vecka. W har varit sur nästan hela dagen. Vet inte vad han har vaknat på för sida. Men nu sover han iaf. Såg hur trött han var i slutet. Lillplutten:) Nu blir de bigbrother. Natt natt


Kommentarer
Jannice

å,har han kommiy in i en period med att klä ut sig.. hih9,va kul!!

2011-02-28 @ 09:04:16
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0