Tisdag

Började med att jag skulle börja jobba vid 6. Men jag glömde ställa kl på halv 5. Så den ringde halv 6. De var bara å klä på sig och åka. Jag vill annars ta de lugnt på morgonen. Jag skulle inte jobba i morgon egentligen men de är mycket så jag jobbar hela veckan ut:) skönt å jobba när man ska gå hemma sen ett tag. Börjar känna bebis röra sig mer å mer på jobbet nu. :) mys... Idag kom första kläderna jag köpte på tradera:) kanon nöjd. Helt nytt:) blir ju lätt fast men jag är rätt snål när de gäller sånna sidor. Har inte så mycket annat å berätta. Händer inte så mycket i veckorna när jag jobbar. Har nk någon fråga svarar ja gärna på den här:) eller bara kika in å säg hej. Jag tycker att de är kul att de är några st man vet som ska ha barn i sommar. Kul å prata lite med varandra. :) Petter och Wilmer <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0