Början till helg

Nu känns det bra med helg så man kan få vila ut lite. Känner mig trött imellanåt spec. När ja kommer hem då vill jag bars lägga mig. Gick in i vecka 16 idag. 3 veckor till rul. :) jo det som hände på dagis. Jag ringde till kommun idag och hon jag skulle prata med var ledig i dag. Så jag får återkomma på måndag. Även dagis har ringt. De måste väl rapportera om de händer någon olycka. De var såhär: de hade ätit frukost på dagis. W och ett barn till gick in i ett annat rum och lekte själva. W skulle åka ruchkana och det sitter en lampa på väggen bredvid, jag tror sladden hängde ner. Det andra barnet hade fått tag i sladden och stod och drog i den. När w åkte fick han den rakt över halsen. Jag tror de hade kommit en lärare precis när w åkte. De kunde slutat illa. W har sår på halsen. Jag tog ett kort igår. De måste ju ha koll på barnen. Jag tror ju w är trygg på dagis. Sladdar får absolut inte hänga löst. W hade börjat gråtit å blivit chockad tror jag. Jag hoppas nu att de gör nått åt saken och alltid ha koll. Barnen får ju inte leka sj utan uppsikt. Då får de väl ha mer personal. På tal om annat, jag tror w har åkt på vattkoppor. Såg de idag när jag tog av han tröjan hos mamma och pappa. Får kolla honom Riktigt i morgon. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0