Dax att avslöja...

Petter kunde inte hålla sig längre efter flera veckors tjat. Nu har han avslöjat att han ska bli pappa igen. Så nu vet väl alla de på hans Facebook och sånt brukar spridas rätt snabbt. Men de är sant. I sommar ska vi få en liten om allt går som det ska. :) vi längtar som sjutton allihopp. W pratar om det mycket och tycker de ska bli jätte kul. Jag går nu in i v 15. Tiden går fort. Var in till akademiska i v 7. Då slog hjärtat å allt såg bara bra ut:) Nu den 11 feb i v 19 ska jag in och göra ett rul. Får även veta då om de är klänningar eller shorts jag ska köpa. Längtar. De flesta tror att de är en tjej. Nästan bara petter som tror kille. Vad tror ni? Magen växer så de knakar, kan gömma med stora tröjor men de börjar bli svårt. Har mått jätte dåligt ett tag men nu börjar de ge sig. Om någon vecka får man nog börja känna de första sparkarna, känner mest bubbel nu. Återkommer.... Ska mysa lite med min lillpojke.


Kommentarer
Hella

Grattis!!!

2011-01-12 @ 17:00:16
Kvistan

Men vad roligt!! Jätte grattis till er alla tre, och all lycka till. Tråkigt att du mått illa, hoppas det inte varit allt för jobbigt. Massa kramar

2011-01-12 @ 20:31:09
URL: http://kvistan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0